Federația Română de Fotbal a anunțat, luni, într-o conferință de presă organizată înaintea finalei Cupei României, numele noilor parteneri ai competiției, companiile UPC România și Kaufland.
Evenimentul de lansare a noului brand Cupa României a coincis cu oficializarea noilor parteneriate, în continuarea strategiei de succes a Federației Române de Fotbal. Anunțul a fost făcut de președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu:
„Suntem foarte bucuroși să primim alături de noi tot mai mulți parteneri de referință din mediul de business. Astăzi, relansăm Cupa României, competiția comunităților care fundamentează reputația fotbalului ca fenomen social. Și suntem onorați ca UPC România și Kaufland, care împărtășesc principiile și valorile Federației Române de Fotbal, să susțină atât această competiție specială, cât și schimbările majore care se produc în fotbalul românesc”.
„Noua viziune a Cupei României se aliniază promisiunii făcute clienților noștri: divertisment de calitate, crearea de experiențe memorabile, inovarea permanentă și susținerea comunităților locale. Prin investițiile în extinderea ariei de acoperire, vrem să fim prezenți cu serviciile noastre în cât mai multe zone din țară, iar Cupa României, singura competiție ce reunește toate echipele indiferent de divizia în care activează, aduce experiența fotbalului și în localitățile mici și mijlocii în care noi ne extindem constant. În plus, momentele frumoase petrecute în familie și alături de prieteni, la un meci de fotbal, în care fiecare dintre noi se transformă într-un adevărat suporter pentru echipele implicate, ne oferă ocazia să susținem, încă o dată, performanța, fair-play-ul și pasiunea pentru sport”, declară Bogdan Bucurei, Director Marketing UPC.
„Pentru Kaufland este esențial să îndeplinim rolul de partener de încredere în societate. În acest an, strategia companiei de implicare la nivelul comunităților în care activăm are o importantă componentă de încurajare a activităților fizice, a sportului și de promovare a unui stil de viață sănătos. În 2016, am sprijinit financiar cinci competiții de alergare naționale și internaționale. Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal ne onorează și odată cu acesta reafirmăm angajamentul nostru permanent de a susține valorile și specificul României”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER